Gamzeblt Aslında böyle bir durum normal olsada sanırım doktorun tavrı beni üzen strese sokan şey oldu. Ben sağlıklı olan herşeyi yapmaya çalışıyorum saydığınız bütün gıdaları gün içerisinde tüketiyorum zaten. Ve özele gittim bebeğimin gelişim geriliği 2 değil 1 haftaymış. Ama devletteki 2 dedi ve benim suçummuş gibi bir tavır sergiledi ilk kez gittiğim bir doktordu. Bi daha gitmiyicem zaten. Velhasıl bebebiğimin durumu 1 haftalık bi gelişim geriliği var ama ben strese girdim her an kötü bir şey olacak gibi hissediyodum. Çok şükür yazanların sayesinde işim çokça rahatladı