Çatlak kremleri çok pahalı ve küçük boyutta. Eyüp Sabri Tuncer’in zeytin yağlı kremini kullanıyorum çok iyi geliyor. Hem uzun süre ferah ve nemli tutuyor hem de doğal. 27 +5 teyiz. Şuana kadar çatlak oluşmadı. Sonrasında olur mu bilmiyorum biraz da genetik galiba annemde de hiç olmamış zamanında, bakacağız artık.