Arkadaşlar 21+3 olduk çok şükür dün renkli ultrasona girdim bebeğin her şeyi normal ama rahim duvarı 30-35 cm olması gerekirken 28 cm çıktı ve doktor erken doğum olabilir her kontrole gittiğinde mutlaka rahim duvarını ölçtürmemi söyledi 25 in ve altına düşerse kesin erken doğum olurmuş 🤦♀️ Bu durumu yaşayan yada bu konu hakkında bilgisi olan var mı ?