Sevgisemira 36.haftadayız çok şükür ara ara otururken bile nefes darlığı yaşıyorum kızlar yaşayan var mı normal mi çok sık olmuyor az da yürüsem kalbim çok hızlı atmaya başlıyor ve her seferinde bebek oynarken oluyor ne zaman kıpır kıpır olsa bunları yaşıyorum