Beyzaltnbs Evet odaların büyük çoğunluğu tek kişilik ama iki kişilik odaları da var bazı odalar çift yatak açılmış pandemiden ötürü aşırı yoğunluk olduğundan ama zaten odaların içleri çok geniş ve sürekli titizlikle temizleniyordu benim kaldığım odada çift kişilik denk geldi ama benim yatışım olduğunda ertesi gün yanımdaki hasta taburcu olmuştu ben tek kalmış oldum 3 gün kaldım hastanede ben taburcu olmaya yakındada yanıma başka bir hastanın yatışı yapılmıştı ve sonra ben çıktım yani süreç bu şekilde işliyor yine çift kişilik odada tek kalmış oluyosun aslında 4 ay evvel doğum yapmıştım o sıra öyleydi şuan nasıl bilmiyorum kadın doktor tercihini ise bilemeyeceğim belki vardır konuşmanız daha doğru🌸