Eliff_01 Ben Ağustos’un 22sinde gece gittim hafif sancım var diye önümde resmen 20 hamile vardı suyu patlayan bebeğinin kalbi zayıf atan sancısı artan ağlayan bağıran ne dersen aynı alandaydık Sadece hamileleri alıyorlardı danışmaya kayıt açmaya gittiğim de önümde 20 kişinin olduğunu 1 muayene ve 1 doktor olduğunu bana 4 saat sonra sıra geleceğini söyledi durumum acil dedim bana oradaki hamileleri gösterdi apar topar çıktık hastaneden . İsim yapmış şatafatlı gereksiz büyük ama 0 bir hastane Neymiş efendim doktor ataması yapılmamış e biz orda kendi kendimize doğum yapalım o zaman Hemen başka bi hastaneye geçtim