Merhaba bugün muayene oldum 7+2 olmam gerekirken geç döllenmeden dolayı 6 haftalık hamile olduğumu öğrendim ancak doktor boş gebelik 3 4 gün daha bekleyelim dedi normalde yolk kesesi görünmesi gerekiyor ici boş dedi. Kürtaj yapalım diye söyledi başka daha doktora gittim %100 tıpta doğru diye birşey yok dedi beklenmesini öneririm dedi. Daha önce böyle birşey yaşayıp sonraki haftalarda görülen oldu mu lütfen cevap verin psikolojik olarak çok etkilendim kesin birşey olmadığı icin