Kızlar fikir verin lütfen. Aralık ayında düşük yaptım onun öncesinde de evlenmeden 30 kilo kadar vermiştim normal yollarla kilo kaybından sonra adetim normalde 6-7 gün sürerken 4-5 güne düştü. Şimdide düşük olduktan sonra 2 güne bitiyor afedersin ama bazen 1 petle adetim bitiyor. Çocuk istiyoruz hiç korunmadık ama hala kısmet olmadı. 2 ay önce hormonlara bakıldı ultrasonla yumurtalık kontrolü yapıldı hiçbir sorun yok. Şuan kadın doğuma gitsem bakarlar mı yoksa bunun için de adetin olmayı kı beklemeyeyim