Emzik ve biberon kullanma mama kullanma bol bol emzir dedi . Süt gelmezse ten teması önerdi . Emzirmeyle alakalı bir problemin olursa yardımcı oluruz fln dedi . Ve biberon kesinlikle önermedi . Sütün gelmezse ilk doğumdan sonra kaşıkla mama ver dedi . Bol bol ten teması önerdi . Ben hastane çantasına mama biberon fln koymayı düşünüyordum vazgeçtim kızlar . Doğumdan sonra tabi daha doğurmadim 😂