Nilya88 Kizlar pazar günü 37 olcam bebek doğum pozisyonu almis ama hareketleri çok az baskısını ve minik hareket hissediyorum bazen ama. Tekme falan yok normal mi acaba
Sermec27 Nilya88 günde en az 10 kez hareket olmalı ama kanala girince nasıl olur hareketler bilmiyorum
Minel321 Nilya88 bende yarın 37 olcam bebeğim doğum pozisyonu almamış ama artık hareketsiz biraz veya hareket etse bile eskisi kadar belirgin değil
umudunannesiii Nilya88 38+2 yim bnm bbek hep hareketliydi hala da öyle ama doğum pozisyonuna kanalına girmedi henüz belki ondsndir
Sekerkupu Nilya88 bebisler büyüyor yeri kalmamış olabilir ☺️birde kanala girmeye basladiysa hareketler yavaşlıyormus
Nilya88 Sermec27 10 dan fazla hareket ediyor ama zayıf hareketler eskisi gibi kuvvetli değil belki kanala girdiği icindir
Nilya88 umudunannesiii olabilir canım ben çok aşağıda hissediyorum artık hareketlerini baskı yapıyor ama öyle belirgin hareket yok
Anne_N Ben 34 haftalıkken hareket azalmıştı. O gece evde bekledim. Ertesi sabah acil sezeryan yaptılar. Korkutmak istemem ama şu an aynı şeyi hissetsem hemen doktora giderim.
Nilya88 Anne_N Canm hareket var gün boyu ama şöyle mesela dışardan gözüken hareketler değil karnım inip kalkmiyo mesela tekme atmıyor ana otururken yatarken hissediyorum hareketlerini gidikliyor gibi sadece şiddeti azaldı
Nilya88 Anne_N canım hareket var ama şiddeti azaldı o haftalarda bazen hiç hareket etmiyordu bebeğim sıkıntı olmadı çok şükür bebeğiniz kuveze girdi mi
Nilya88 Sekerkupu Ay inşallah hemen doğmaz 😄 kanala girdi demişsiniz korktum bebek başı aşağıda olunca kanala girmiş mi oluyor
Ozlem1995 Nilya88 35 haftaligim benimde iki gündür aynen öyle bende korkuyorum ama yarın kontrolüm var diye gitmedim acile filan
Sekerkupu Nilya88 yoo hayır, ilk gebelikte bebekler 32.haftadan itibaren doğum pozisyonu alıyormuş ama bu hemen doğacağı anlamına gelmiyor☺️ kanala girmesi farklı bir durum ondada hemen kanala girince doğum olmuyormuş doktorum bu şekilde anlatmisti bana ☺️
Anne_N Nilya88 Bende de hareket azdı. Öyle güçlü hareketleri yoktu. Küvezde 10 gün kaldı. Siz şu an ne durumdasınız?
Minik_kalplim_ Nilya88 bnde 37.haftadayım bu baftaya girdim gireli bebeğimin hareketleri az çok derinden geliyor 🤷🏻♀️
Kuzeyegemoms Bende bu postu açacaktım tam 🙊 37. Haftaya girdik kıpır kıpır olan bebeğim 2 gündür benimde minik minik hareket ediyo insan endişeleniyor yarın kontrolde söyleyeceğim 🤯