Hayırlı günler hanımlar 4.5 aylık gebeydim 10 gün önce kürtaj oldum hiç kanamam olmadı 1 hafta sonra kontrolüm vardı rahmimde 7mm sıvı birikmesi olmuş ilaç verdi metiler adında ama kanamam olmadı sogan kürü yapsam içimi temizler mi kullanan oldu mu Bi sorun oldumu yardımcı olursanız çok sevinirim