Papatya-Kokusu benim düşüklerim vardı test sonucu çıktı ve şu an tüp bebek sürecindeyim ondan dolayı doktor biran önce yaptırmam gerektiğini söyledi ama kendi kadın doğum doktoruma sordum ben bilmem dahiliyeye sor dedi bende aşı zamanı gidip sağlık ocağındaki hemşireye danıştım işin açıkçası dedi damar tıkanıklığın yoksa bu güne kadar sıkıntı çıkmamışsa biz herkese yapıyoruz dedi ama içim rahat etmez dahileye gideyim dersen kendin bilirsin daha yeni hastalık ve yöntem olduğu için kimse tam birşey diyemiyor dedi ama benim sadece dediğim gibi pıhtılaşmam var ama yanında başka şeyler varsa danışıp yaptırmanızda fayda var