Busraes çok iyi ve temiz bi hastane odalar tek kişilik yatak 2 tane vardı beni odam öyleydi banyosu var dolap var mini buz dolabı da var ebeleri iyi ilgili benim doktorum da koray beydi ama doğum sırasında şehir dışındaydı o yüzden fatih bey yaptırdı doğumumu vajinal doğum üzerinde duran bi hastane benim ilk doğumum sezeryan dı 2. Si normal oldu ve normal doğurttular beni😊 bu arada 2 refaktçı alıyorlar instagramda vitale in sayfası var bak istersen oraya içine sinicektir eminim 😊