Ozlemzd34 gamzosgamzos bende 37 +3 de ayarladık ama sizce bekleyim mi 38 i geçmesini. Yani 37 de yapilan planlı sezeryanin herhangi bir sıkıntısı var mı
2erkekannesiii Oğluma 38+2 de 2.bebeğim de yüksek ihtimal 39 hafta da olur 7 Mart planlı sezeryan normal doğum tarihi 13 Mart
Lale29 Cbusra93 valla benim karnım düşmemişti her gören daha zamanın var diyodu ama bi gece uyurken pat sesiyle uyandım ve suyum gelmişti
Kaderberatmelek Cbusra93 ilk oğlumu 40+0 da iki numara kızımı suni ile 42+0 da şimdi 3 numara yine kız 40+2 olduk yine gelmiyor inatla 7 eylülde çağırdı doktor galiba yine suni ama ne açılmam var ne de sancı