Elif0712 biz de çok kötü durumdayız. Aşı olana kadar öok güzel kilo alıyordu. Sonra bu İshal ve karın ağrısı yüzünden ne emdi ne mama yedi. Uykusunda zar zor emziriyorum onda bile sürekli ıkınıyor. Sabahın 3 ünde güne ıkınmayla başlıyoruz 7 ye kadar en sonunda ishal gürültülü kaka yapıyor biraz rahatlıyor