Hevidar47 bi doktora görün canım, benimde öyle oluyordu sıcaktan ter zannediyordum, sonra doktora kontrole gittiğimde bebeğin sıvısında azalma var dedi, hiç akkıntın oldumu suyun geldi mi, hayır dedim, test yaptı bana alttan silik pozitif çıktı yani benden hafif gelmiş ben bilememişim, riskli gebelik bölümüne yönlendirdi gittim orada da dediler sıvıda azalma var ama tehlikeli denecek kadar değil dedi,,, onun içinde doktora git görün, Allah korusun öyle azar azar sızıntı olır suyun kalmaz