Ozlem16 Evet bayanlar herkesin dogum hikayesini okudm banada yazmak nasip oldu dün gece yatisim oldu suni sanci verildi hic agrim acilmam olmadı sonra 2.suni serum verildi bukez agrim cok oldu ama acilmam olmadi alltan parmak attilar beni aglatti her saat basinda bunu takip ettiler ama acilmam yoktu sonra doktorm suniye son verelim sezaryana hazrlayalim diye karar verdi ameliyata girince ekip cok guzl neseli birsekilde benimle sohbete basladilar sonra tam anestezi uygulandi ben oyle istedim ve artk kızım dünyaya maviş gözlerini actı sezaryan agrım cok oldu ama kizima kavuştmya herseyi unuttm rabbim hepinizi kurtarsin allaha emanet olun