Merhaba kızlar , 29 haftalık hamileyim , 3 gündür sağ kaburgam feci şekilde ağrımaya başladı hareket ederken çok zorlandırıyordu , bugün ise gece aniden nefes nefese kalktım cigerime batıyor hissi var ve nefes alamıyorum bu yüzden nefes nefese kalkmışım , şimdi nefesi yarım şekilde alıyorum çok canımı acıtıyor acaba bu normal mi sizde yaşadınız mı ? Yoksa tehlikeli bişey mi ? Sonuçta nefes almamı engelleyecek siddette agrıyor