Samurtugba Kızlar önceden de su fazlaligi icin post açmıştım açlık tokluk bakılacak bugün riskli gebeliğe yönlendirdi şeker varmi diye bakılacak cocuk yutabiliyosa böbrekleri çalışıyorsa en fazla erken alınır dedi varmi yaşayan böyle bisey
Dilekcnkn Samurtugba Benimde su fazlalığım çıktı şekerimde yoktu , bebek suyuda yutabiliyordu ama erken alırız vs gibi birşey söylenmedi sadece ağrım oluyor benim o kadar
Sermec27 Samurtugba gebelik sekeri vardı diyet yaptıgım halde hep 1 tık fazlaydı suyum ama riskli olacak derecede değildi ben cok şükür 76 gün önce oğlumu sağ salim kucagıma aldım
D_cakmak54 Samurtugba 39+3 teyim. Son üç haftadır suyun biraz fazla yada sınırda şeker tüketimine dikkat et dediler ama test yapmadılar erken alırız filan demediler hiç.
Samurtugba Dilekcnkn işte benim detaylıca böyle bsy yoktu hatta bayramdan öncede kontrole geldim o zamanda yoktu