Es-d Canım bende öyle renkli bekledim dediğin gibi ama değil siyah beyaz sonradan bize renkli biraz gösterdi hatta eli ağizinda bak şuan dedi ama resim vermedi istemek gerekiyor sanırım bence mutlaka işte ben pişman oldum keşke isteseydim o kadar para verdim dedim benim muanem bitti ben raporu CD hazırlatip yolluyorum dedi sonra asistani geldi cd ye görüntüyü cekememisler bende üzerine düşmedim nasıl olsa gördüm sağlıklı biseyi yok dedim raporu da işte kendi doktoruma WhatsApp dan attım.