kubra344 mucizegebelik6 aynı şeyi bende yaşamıştım.hemen doktora gittim bi sorun yoktu yerleşme kanamasıydı.Ama yinede doktora görünmenizi öneririm tabi
Pinarr35 mucizegebelik6 ben 5 haftaligin gecen. Gun geldi bi kac gun benim o gece doktir yatirdi dusuk engelleyici yapip takip etti simdide betayla takip ediyor olabilir de deniliyor ama yinede doktorunuza danisin muhakkak
mucizegebelik6 Merveidareci kese ve kalp atışı görüldü evde yatın dinlenin dedi doktor ama çok korkuyorum
Arzuaksumom Aynı dönem aynı sorunu yaşadım gece olduğu için acile gittik sorun yoktu ama önlem amaçlı bir doktora gidin
cennet_aka27 mucizegebelik6 6 haftaya girdiğim gün kan geldi hemen Dr gittim çok şükür bir sıkıntı yoktu ama onlek amaçlı progestan verdi
Sblatc mucizegebelik6 doktora gidin. İlk 3 ay çoğu kişide kahverengi ve pembe leke olabiliyo. Bende 12.haftaya kadar progestan kullandım
mucizegebelik6 Sblatc ben de progestan kullanıyordum hem fitilini hem iğnesini şimdi proluton eklediler
gldn065807 mucizegebelik6 yat dinlen geçer insallah benim de kanama alanı vardı kesenın yanında şükür geçti ama yatman lazım kesin lavoba disi kalkma