Gisemmmm Çok şükür ikili rakamlara düştük 🤣🤣 bizimle aynı olan anneler var mı nasıl geciyor hamilelikleriniz 😆😆
Papatyaa38 Gisemmmm benimde yarın 99 ikili rakamlara düsüyoruz Allah hayırlısıyla kucağmıza almayı nasip etsin ins.😊
Ouzc Gisemmmm bizim de 99💕 bel ve kasik ağrısi biraz zorluyor beni ama kızımı sabırsızlıkla bekliyorum. Sizin nasıl cinsiyetiniz nedir?
Deletedmom93428 Edaaekincioglu oooo aşkım seni buralarda görmeyeli baya oldu😂aa tabi çalışan kadının hali başka yahu😂❣️
Gisemmmm Edaaekincioglu ooo maşallah sizin çok az kalmış rabbim sağlıklı şekilde kucağınıza almayı nasip etsin 💕💕
Gisemmmm Kumru_ evet az kalmış sizinde ikili sayılara düşmeniz rabbim sağlıklı şekilde kucağımıza almayı nasip etsin 💞
Gisemmmm Deletedmom93428 sizin minnak geldi gelecek sanciniz falan oluyor mu peki Rabbim bi avazda kurtarsın 💕💕
Gisemmmm Ouzc sıkıntılı geçiyor biraz ağrılarım falan oluyor benimde dediğiniz gibi bel ağrısı bide agirlasma falan zorluyor hareket kisitlamam başladı 3 yaşında da kızım var önünde kosturmaktan helak oluyorum cinsiyetimizde erkek 🥰🥰
Gisemmmm Bskaymazz1 demi demi geçmek bilmiyor 3 yaşında kızım var peşinden koşmaktan mahvoluyorum bazen doğurup rahata kavusurum diyorum bazende bugünler iyi gunlerim 2 cocuklu nasıl olacak diyorum 😆😆
Eda-5807 Gisemmmm gelemıyor ama 😂 bende hemen gelsın seveyım istıyorum ama daha var dıyor gelmıyor tık yok benım oğlanda 😂😂
Gisemmmm busra-M maşallah ne güzel az kaldı sayılı günlerimiz kaldı Rabbim sağlıklı şekilde kucağımıza almayı nasip etsin 🥰🥰
-Arya- Gisemmmm son 99 aynıyız 🥰 kızımız geliyor 🌸 hamileliğim güzel çok şükür, henüz ağırlaşmadım sadece 1 kg aldım 😊
Gisemmmm -Arya- maşallah maşallah ne güzel ben 6_7 kilo aldım inşallah doğumdan sonra verebilirim ilk doğumdan sonra hemen verip gerisini tekrar almıştım 😆😆
Ouzc Gisemmmm yaa ben de şimdiden bayağı kilo aldım. Son aylar ne olur diye düşünüyorum merdiven inip çıkması yürümesi falan zor oluyo. Maşallah 3 yaşta kıpır kipirdir şimdi.