aysessozer Kızlar ilk defa bu ay ovulasyon testine başladım testleri biraz geç aldım 02.09 tarihinde adetimin 8.günü testim bu şekilde çıktı yorumlayabilir misiniz ☺️ https://resimyukle.io/r/s2Cy652pDt
Kbryyy Her gün aynı saatte yap yapmadan önce yemeyi içmeyi kes. Ve 12:00 ile 17:00 arasında yap muhakkak hormonlar daha aktif oluyormuş. Doğru zamanda başlamışsın ayrıca
aysessozer Kbryyy teşekkür ederim canım adetten hemen sonra başlayın diyorlar ya ben 2 3 gün geç başlamıştım 🙏 inşallah yumurtlama ve çatlamayı da görürüm 🥰
bhbebikannesi bugün yumurtlama gününüz değil. t çizgisi en az c kadar koyu olmalı .Onu gördüğünüzde yumurtlama demek