ArenAsilmomm Kızlar günaydın. Progestan kullanıyorum vajinal yoldan fakat kasık ağrısı yapıyor yaşayan oldu mu. Hap olarak içmek istemiyorum yan etkileri çok olduğu icin
pinar0053 ArenAsilmomm merhabalar bende de aynı sorun var ama çocuklara iyi gelmesi için en iyisi vajinal yoldan
Gulsah1616 ArenAsilmomm benim de idrar yolum enfeksiyon kapmıştı. dün akşam ilk defa kullandım vajinal yoldan. Dört gündür olan kasık ağrımı ve göbek sertliğimi anında geçirdi. Yani bu sabah çok iyi uyandım çok şükür. Hiç bir yan etkisini de görmedim. Ama tabi doktorumun tavsiyesiyle kullandım. Sizde nasıl olur bilemem. İnşallaj siz de şifasını görürsünüz 🙏
Asfgghjjcansu12 ArenAsilmomm aynı şekilde benim de kasık ağrısı yapıyor ama doktor normal kullan dedi
ZZeynepP1903 Canım ilk agızdan kullanınca biraz etkileri oluyo ama kullandıkca gecıyo suan ben öyleyim etkılerini görmüyorum artık ama benimde kasık agrılarım oluyo hala
ArenAsilmomm ZZeynepP1903 ama fitil olarak kullanmak daha etkili dedi doktorum bana. Fakat agri yaptı kullanmadan önce agrim yoktu
ZZeynepP1903 ArenAsilmomm aynen valla hep var hamılelıgımın basından berı kasık agrım 17. Haftama gırıcem devam ediyor. Yeni ögrendım birde idrar yolu enfeksıyon oldugunu onunda etkısı varmıdır bilemiyorum artık 🤦🏻♀️
Tubcg Bende vajina içinde şişlik oldu daraldı gibi oldu içi zor koymaya başladım hemşire de tahriş olmuş olabilir ara verelim dedi progestan iğnemi 2 ye çıkardık. Böyle bi şey yaşayan var mı ?