Sedaaaa2 yok daha önce gitmedim arayacaktım ondan sordum, aradım görüştüm muayene ücretini öğrendim. Randevu boşluğu var mı diye sordum varmış ben haftasonu gitmek istiyordum ama haftasonu hizmet vermiyormuş eşime söyledim altındağda diyince uzakmış ya dedi😂 ama muhtelemen gideriz