Sevvaall Sezaryen sonrası normal doğum yapan var mı normal doğum istiyorum aradan 2.5 yıl geçti olur mu acaba bilgisi olan varmı?
Minaminisi Sevvaall 2 yıl yeterli diyor doktorlar. Benim 9yıl oldu. Doktorum istiyor ama ben cesaret edemiyorum. Sorunsuz bir sezeryan geçirdim bilemiyorum ama normalden korkuyorum sanki🙈 23 haftalık olduk. Doktorum beni ikna etmeye çalışıyor.
Sevvaall Minaminisi Mehmetinannesii Şuan 28+6 dayız bir hafta sonra kontrolüm var sorucam dayanamadım bı sorayım dedim 🤭
Mehmetinannesii Sevvaall insallah yaparsiniz o kadar rahat oluyorki sancimi evde cektim hastaneye gittim 10 dk sonra dogurdum yuruye yuruye odama gittim 😊bnde istiyorum normal ama bakalim tekrar yapmak nasip olacakmi doktorum olur dedi ama 😊