Sureyya62 Yaz tatilini aktarma geçme gibi bir durum malesef yok.32de alabilirsiniz dilerseniz 37de de alabilirsiniz.Ben yerinizde olsam nasıl olsa yaz tatili diye 32de calısabilir 37de calısmaz götürürdüm ki çalısır gözüktügünüz haftalar dogumdan sonraki izninize eklensin.Ben dönem içinde öyle yaptım.