Selam herkese, haftaya 24.haftaya giriyorum izin için rapor alıcam ben özel Muayenehaneye gidiyorum aslında ama raporu sgkya bağlı bir hastaneden almam gerekiyormuş devlet hastanesine gidicem dolayısıyla. Direkt randevu alıp gitsem doktor raporu veriyor mu, herhangi bir belge rapor bişey gerekiyor mu yoksa. Direkt gitsem olur mu? Sizler nasıl yaptınız??