Yaseminuzer Merhaba sevgili anneler 25 haftalık gebeyim bir prensesin olucak allahın izniyle…çalışan bir anne olduğum için normal doğum ve sezeryan arasında kalıyorum kız bebeleriniz kaçıncı haftada normal doğum ile kavuştunuz??
fatmacos Yaseminuzer herkes de farklı olur ben 38+2 de normal yaptım ilk kızımı görümcem 41 i geçti başka Bi arkadaşım 40 da 😅 şuan 36+5 bakalım bu kız ne zaman gelicek
Yeppudaa Yaseminuzer değişiyor ilk kızım 42 ye girmiştim hemen hemen 😅 ikincide 37 haftalıkken geldi .
aiseerol Yaseminuzer 39+6 da suni sancı ile doğum başlatıldı ve dünyaya geldi 🥰 Şimdi ikinci kızıma 37 haftalık hamileyim bakalım ne zaman gelecek minnak 🤗