Garfield06 24-32. Haftalar arası pandemiden dolayı idari izinli oluyorsunuz. 32. Haftadan sonra doktordan çalışabilir veya çalışamaz raporu almanız gerekiyor. Eğer çalışamaz raporu alırsanız 32. Hafta başlangıç tarihinizde doğum izniniz başlamış olur. Eğer çalışabilir raporu alırsanız 37. Haftaya kadar çalışıyorsunuz ve 37. Haftada mecburi doğum iznine çıkmak zorunda kalıyorsunuz. 37. Haftada doğum iznine çıkarsanız 32. Haftadan itibaren kullanmadığınız 5 haftalık izninizi doğumdan sonra kullanabilirsiniz. Fakat 32. Haftada izne çıkarsanız o 5 haftalık izni öncesinde kullanmış oluyorsunuz. Toplamda 16 hafta doğum izni var. 32 ile 37 arası idari izinli diye birşey yok. Kendim bu hafta 37. Haftaya girdim ve doğum iznine çıktım. Siz 32. Haftada çalışamaz raporu istemenize rağmen çalışabilir raporu verildiyse, tekrar doktorunuza çalışabilir raporu aldıktan 1 hafta sonra gidip yeniden çalışamaz raporu alabilirsiniz. Yani salı günü verildiyse size rapor örneğin tekrar salı günü gitmeniz gerekir.