Rabiaaa46 6+0 ım şuanda doktor 2 hafta sonra gel dedi siz kaçıncı haftada duydunuz miniğinizin kalp atışlarını ?🤰🌺
Rabiaaa46 sumeyraballl Randevuma 10 gün sonra gidicem 7+3 oluyoruz duyabilir miyim acaba daha mı erken gitsem diyorum 🤦
yaren-1 7 haftalıktı 😇 ama geç gitmekte fayda var garanti oluyor erken gidince duyamadıklarında tekrar tekrar çağırıyorlar gereksiz gitmiş oluyorsunuz ☺️
Rabiaaa46 yaren-1 geç gitmek daha mantıklı oluyor tabi haklısın insan duramıyor yerinde bir an önce duymak istiyor 😊
sumeyraballl Rabiaaa46 bekle derim bebek tam gelişmiş olur Allah ın izniyle o zaman bebişini de görürsn kalbini de duyarsın 😊
Rabiaaa46 Calisananne25 Normalde su gibi akan zaman Sanki geçmek bilmiyor bekleyim 8. Haftayı inşallah 🥰
Calisananne25 Rabiaaa46 ben 23.haftadayım bu zamana kadar bana da zaman hiç geçmiyor gibi geliyordu hala öyle geliyor ama bir yandan da ne zaman 23e geldim diyorum geçmiyor gibi geliyor ama aslında zaman su misali 😍 sağlıkla kavuşsun inşallah bebeğinize🌷