Sevgi1620 15+4üz ve 3 gündür geçmeyen sadece arada azalan baş ağrılarım oluyor dayanamayıp parol içiyorum ama o bile etki etmiyor sadece hafifletiyor. Var mı bu şekilde baş ağrısı yaşayan yoksa anormal bir durum mudur
Sevgi1620 habibe46 benim de şimdiye kadar hiç olmadı diyebilirim ama 15 haftaya girişimiyle birlikte çok felaket
Zehra1606 Bendede olmuştu canım 20. Haftalarda geçiyor bol bol su iç susuzluktanda olabilir günlük kahve hakkını başın ağrıdığında iç iyi geliyor ben parol içmeden kahve içerek ağrıyı hafifletmiştim
Sevgi1620 Zehra1606 kahve de içemiyorum gebelikten önce kahvesiz yapamazdim şimdi tek tuketemedigim şey kahve
Bbuse12 O haftalarda benimde çok agriyordu doğal yöntem olarak denemedigim sey kalmadı gecmeyince hüngür hüngür ağlardim zor uyurdum ama sonra geçti bi anda 1 hafta sürdü
Sevgi1620 Bbuse12 umarım benimde geçer baş ağrısı için gebelerin de kullanabildigi mentollü bir stick tavsiye edildi onu aldım dört gözle gelmesini bekliyorum umarım işe yarar