Allah kahretsin o eksimeleri uyku uyutmuyor hiç bir sorunum yok bunun haricinde gece gözümü bir açıyorum ağzımın içi asit resmen elma kesip yiyorum 1 2 dilim dışardan herhangi bir şekilde ilaç kullanmaya karşıyım minimal düzeyde kullanıyorum 9 aylık oldum daha parol bile yutmadim biran önce doğsada bitse çile