Arsuppp Kizlar ben bugun doktora gittim kalp atisini dinlemeye kalbi atiyor ama az atiyor dedi gelisimi 1 hafta geriden geliyor bole bebeklerin ya kalbi duruyor yada dusuk oluyor dedi bana yardimci olurmusunuz bu durumu yasayan varmi acaba ?
Sema2019 Arsuppp bilgim yok ama üstte kalsın Rabbim sağlıcakla kucağınıza almanizi nasip eylesin inşaAllah
bireylulmeselesii Arsuppp ya da geç döllenme oluyor. Neden iyi ihtimali söylemekten cekiniyorlar bilmiyorum. Canım ben yaşadım dediğini ve bebeğimi kaybettim. Ama benim geç döllenme degildi. Inşallah iyi olur sen dikkat et kendine stres yapma çok yorulma
GulcanYvz Arsuppp bende dün gittim 7 haftalık olmam gerek 6+1 çıktı kalp atışı oluşmuş ama çok az dedi ilerler mi bilmiyorum ama canım doktor bana geç döllenme olmuş olabilir dedi ama öyle değil biliyorum biz korunuyorduk sadece adetin 14.günü kaza oldu geç döllenme değil amageç ilerliyor
bireylulmeselesii Arsuppp hayır bilmediğimiz için kullanmadık doğal olarak. Hamile kalana corasprin vermiyorlar ki