Cagyil Kizlaaar acil cok endiselendim. 20+3 teyim. Tuvalete gittigimde cok kucuk kahverengi bir leke vardi. Sizce normal mi
Ozdemiryksl Cagyil kırmızı değilse sorun yoktur diyor doktorlar. Hem kırmızı hem de kahberengi kanama yaşadım maalesef:( progestan verebilir doktorun. İçini ferah tut canım inşallah bir şey olmaz. Doktoruna mutlaka bilgi ver her ihtimale karşı
Minikmucizem1 Cagyil Bendede geldi gittim eskiden kalan adet kalıntısı dedi bsy olmaz parlak deqilse sikinti olmaz dedi