Pinar-28 ben kastamonuluyum 2 bebegimide kastamonu eğitim ve araştırma hastanesinde doğurdum her ıkisinde de ebeler farklıydı tabi kızımla oğlumun arasında 2 buçuk yaş var kızımı ebeler dogurttu besmeleyle başladı besmeleyle bitirdi doğumumu yaptıran ebe iyilerdi sağolsunlar oğlumuda doktor kendisi girdi doğuma ebelerle yaptığım doğumdan daha rahattım ve tecrübeliydim doğum konusunda nefes alıp verme konusunda ve doktorumda çok ilgilendi benimle ve bana hep destek verdi birazda gaza getirdi tabi sen bi tane daha çocuk doğurdun tecrübelisin bunuda yaparsın çok uyumlu bir hastasın bitanem canım hayatım falan derken oğlumuda doğurdum. Doğumdaki doktorum ile doğum incesi kontrole gittigim doktorlar farklı bayanlardı ama ikiside çok iyi ve çok ilgililerdi sağolsunlar. Ve önemli olan devlete yada özele gitmek değil onemli olan iyi bir doktora denk gelebilmek kuzucum bunu unutma doktorun iyiyse gerisi kolay