Fztnrvrd bir anneye, bizden yaşça büyük birine hakaret etmek asla istemem ama o kadar çok hak ediyor ki. Asıl aptal olan yaptığı saçma sapan yorum. Hiç takmayın kafanıza, çok okuyorum burada kafası önde, karın çevresi geride vs. Yorumlarını. Ablama da son güne kadar bebeğin kafası büyük dediler, çok şükür zehir gibi yeğenim leb demeden leblebiyi anlar. Genetik faktörler etkili mesela eniştem de biraz iri kafalı, yeğenim ona çekmiş ama zekasında hiçbir problem yok 😍🙏🏼