Mihriban_27 zor bir dogum olmuş geçmiş olsun ama aynı zamanda hayırlı olsun,anne babasıyla saglıkla büyüsün.Bende almanyadayım ekim ortası dogumum var.Dün hastaneyle görüşmem vardı,sezeryan istediğimi söyledim kesinlikle kabul etmediler.Haklısınız burda pek kabul etmıyorlar ,zorunlu olmadıkça sezeryanı başarısızlık olarak görüyorlar