Kızlar merhabalar havalar iyiyken ve ağırlaşmadan bebek kıyafetlerini yıkamayı düşündüm 23 haftalığız kışa denk geliyo doğum aslında yaz bitmeden yıkayıp ütüleyip kaldırmayı düşündüm de deterjan konusu kafamı karıştırdı benim normal kullandığımız deterjan ile yıkama yapsam bir sorun olur mu sizce?