AslhanDzenli Bugünkü kontrolde bebeğimin suyunun iyice azaldığını öğrendik 😏 NST’de sancım çıktı, çatı muayenesinde baya yumuşama olduğunu da görünce doktorum hiç riske atmadan suni sancıyla destekleyerek normal doğurabileceğimi söyledi ve lavman verip eve yolladı saat 23:00de onu yapıcam ve sabah 08:30’da hastanede olacağım.. Dualarınızda beni de unutmayın lütfeennn inşallah sapasağlam dönüp doğum hikayemi yazmakta nasip olsun ... 🙏🏻
AsyAras Aynı haftadayız seninle 36+1 Allah sağlıkla sıhhatle kucağına almayı nasip etsin kolay doğumlar diliyorum sana 🙏🏻🙏🏻
alaBektaGen Bende yarın sabah Doğuma giriyorum canım sezeryan olucak benimki. Rabbim yardımcımız olsun sağ Salim evlatlarımızı kucaklarımıza alalım 🙏🏻
Sblmrt Benimde haftaya cuma günü sezaryan olcam allahım kimseyi o yolda bırskmasın minnaklarımızla saglıklı bi şekilde evlerimize dönenim inş hepinize arkadaslar kolay dogumlar versin rabbim inş☺️