Feyza-erol Hamileliğimi ögrendiğim haftalarda tam kalp atışı için gidecegimde covid pozitif çıktı 6,7 haftalıkken covid oldum.hala çok yoğun öksürük var normalmi
Mavi34 Feyza-erol semptomlar bit süre kaliyor covidden sonra da. Ama atlattıktan sonra kontrole gidin mutlaka hem bebekte hem sizde bir etki birakmismi hastalık baktirin
minnakannesi1 Feyza-erol bende covidim bittiğinde hamile olduğumu öğrenmiştim 2li test iyi çıktı bakalım detaylı da ne çıkacak..
Tugbapak82- Feyza-erol ben de korona oldum 4.5 aylık gebeydim sizi korkutmak istemem ama benim bebegim öldü karnımda korona kan pıhtılaşması yapıyormuş ve kanım pıhtılaşmış kalbi durmuş 1 hafta önce kürtaj oldum kan sulandırıcı kullanmak gerekirmiş ama hiç Bi doktor söylemedi hepsi bişey yapamıyoruz dedi koronayken ve hamilesiniz ilaç veremeyiz dediler bebegimi kaybettikten sonra ögreniyorum kan sulandırıcı içmem gerekirmiş doktorunuza Bi danışın isterseniz benim yaşadığım acıyı kimse yaşasın istemiyorum oyuzden sizin nezlinizde herkese duyurmak amacıyla yorum yazdım umarım hepiniz saglıcakla atlatırsınız bu illet hastalıkdan