Yeppudaa Arkadaşlar aşının 3uncu gunundeyim .o kadar halsizim ki elbiselerim vücuduma değiyor rahatsız oluyorum heryerim ağrıyor bir ağrı kesici aldım .bebiside emziriyorum . üçüncü günde iyi olmamız gerekmiyormuydu .?
Mavi34 Yeppudaa Bende covidi çok zor geçirdim aşıda böyle etki ederse diye çok korkuyorum bir yakınım aşıda açıklık olmuştu serum vs aynı hastalığın kendi gibi geçirmişti
Yeppudaa Mavi34 covid daha kotu canım .yakınım anlatınca aşının etki onun yanında sinek isirigi gibi .ben sadece hiç böyle yasamadigim için covidde geçirmedim ağır bir grip gibi hani grip olunca heryerimiz ağrır ya onun gibi .