Dcle0021 Embade ilk gebelik cnm ekim sonu kasım başı en geç hayırlısıyla gelsinler bebeklerimiz inşallah 🙏😊❤
Prensesiminyolculugu Embade uygulama 13 Kasım diyor ama ben okadar kalacağını sanmıyorum Ekim sonu Kasım başı olur büyük ihtimalle hayırlısıyla inşallah 😌
Embade rabiagucer03 ya size kacıncı hafta gün veridi ben 27 +2 deyim bnim kesin sezeryan ama vermedi doktorum
ss-aa Embade daha erken . Ben 33. Haftadayım bende sezaryen olucam. Gün vermedi bana da henüz. Normal doğumdan 10 gün önce alıyor . Öyle hesap edebilirsin