Melistosum Hanımlar 20+3 hamileyim ama sanki adet olacakmisim gibi çok şiddetli olmasada garip bı regl ağrısı var bunun sebebi nedir bilen varmi
AseLenaMom Melistosum Şöyle canım regl dönemin geldiyse yine o ağrıları çekiyorsun ama olamıyorsun 🤷🏻♀️ Eğer seni çok rahatsız edici boyuttaysa direk doktorun ile iletişime geçmeni tavsiye ederim . Enfeksiyon vs de olabilir 🤔
Kereminannesiiiiiii Melistosum bebek büyüdükçe rahim genişliyor ondan olabilir ya da idrar yollarında enfeksiyon vardır
Hldsltn Korkma geçici bir durum bu inşallah bendede oldu doktor bi serum yaptı buscopan sonra birde parol yaptı geçti çok şükür rahim büyüyor ondan dedi
Melistosum Benmde ilk 3 ayda biraz olmuştu Ozaman normal karşıladım ama uzun bir süredir hiç olmayınca biraz korktum doğum sancısı mi acaba dedim ay Allah korusun