Kızlar benim tüp bebek riske atmak istiyorlar çünkü gebelik zehirlenmesi riskin vardı gebrlik şekerim çıktı ondan yani
oykumoms sabah bir iki hissettim akşam üstüne kadar hiç hissetmedim doktorumla görüştüm hastaneye çağırdı nst ye bağladılar başta hareket etmedi sonra serum ve meyve suyuyla hareketlendi ama bana yatış verdiler