Fatmanureser İdrar miydi bilmiyorum ama tutamadım geldi biraz sonra tekrar geldi birde idrarım çok koyu sarıydı ilk gebeliğim de bebeğimi kaybettim suyum geldi korkuyorum (30+4) haftaligim
Aysobaciniz Fatmanureser bugün aile hekimine gittim, hemşireye sordum suyun geldiğini nasıl anlarım diye akıntımı yoksa sumu dediki su olursa sıcaklık hissedersin, bildiğin idrar gibi sıvı olur dedi. Takip edin eğer halen varsa doktorunuza başvurun