Kizlar belimde sabahtan baslayan ve şiddeti artmayan ama geçmeyen de bıcak batmasi şeklinde ağrım var. Bacaklarıma doğru yayılıyor. Ara ara girip yokluğu. Başka bir belirtim yok sizce doğum başlangıcı mıdır nedir bilen varmı acaba? İlk doğumum bilgim yok fazla birde doğum başlıyorsa ona isaretse bilip ona göre kendimi hazırlamak istiyorum