Merhaba hanımlar ben 12 haftalık hamileyim. Bugün belim kitlendi ve hastaneye kaldırıldım hala hastanedeyim yürüyemediğim için sonda takıldı ve parol verildi. Hiç bir şekilde ağrım kesilmedi doktorlar contramal yapalım ama bebek için riskli diyorlar kendi doktorumu aradım duramıyorsan ağrıdan yaptır dedi ne yapmalıyım bilgisi olan veya başına gelmiş olan var mı çok kötüyüm ve çok fazla ağrım var kıpırdayamıyorum. Yardımcı olur musunuz? 😭😭