Shr_ cinardefnemoms ben de kanama var doktora gıttım kimisinin hamileliği böyle gecıyo dedı bebek hareket ettıkce rahıme bazen zarar verebiliyomş
Ygtkgn Benm ilk gebeligimde kanamalarim cok olmustu erken dogdu fakat kanamayla alakali oldugunu sanmiyorum gebelige bagli hipertansiyondan kaynakliydi benimki gelismedi 28haftadan sonra.
Pembepanterr cinardefnemoms kanamam yoktu arkadaşın kanaması vardı mahallemizde hemde baya bi uzun riski sürdü o zamanında ben erken doğurdum su azlığından öyle birşey yok