Herkese merhabalar güzel anneler öncelikle
Buraya yazanlardan çok faydalandigim ve fikir aldığım için bende yazmak istedim dogum hikayemi 35 haftada zorunlu sezeryan planlaması yaptık doktorumla bir gün önceden gelip hastahaneye yatmamış söylemişti öyle de yaptık 🙂 tabi heyecandan kesinlikle uyuyamadim neyse
Ertesi günü ameliyata alındım öncelikle şunu söylemek istiyorum spinal oldum genel istiyordum ama bebeğe bir zararı olmasin diye spinqli kabul ettim ve o korkulan iğneyi yapmaya gelmişti sıra tabiki canınız biraz yanıyor sonra zaten birkaç saniye içinde hissizlik oluyor bana anesteziden sonra sonda takıldı ve bu hareketten çok memnun kaldım açıkçası 🙃 daha sonra ameliyat basladi dokunduklarkni hissediyorsunuz ama kesinlikle bir ağrı acı olmuyor bilginiz olsun sadece kendinizi rahat bırakmanız yeterli oluyor
Ve en güzel an meleğim dogdu ilk ağladığını duydum o an gözler şipir şipir yaşlar akmaya başladı istemsizce yanıma getirdiler öptüm kokladım sonra apar topar götürdüler solunum yetmezliği çekiyormuş şu an yeni dogan yoğun bakımında kuvozde solunum desteği alıyor o kadar sevinçle herseyi hazırdı suslerimiz kıyafetlerimiz hiçbirini kullanamadik doktorum en az bir hafta kalır herseyin tam olarak yarın belli olacağını söyledi inanın kendi ağrımı unuttm bacaklarımı hisseder hissetmez meleğimi görmek istedim gittim de çok zor bir durumums bebeğiniz orda dokunamiyorsunuz kucağınıza alamıyorsunuz sadece bakıyorsunuz Allah kimseye vermesin 😭 lütfen dualarınızı eksik etmeyin ben ve benim gibi olanlardan Allah hepinize sağlıkla bebeklerinizi kucağınza almayı nasip etsin hakkınızı helal edin uzun oldu ama ben hamileyken bu yazılardan çok ilham aldım o yüzden yazma gereği duydum sormak istediğiniz şeyleri cevaplayabilirim 💖💖